Jaki powinien być twój telebim
Jaką
formą reklamy wybrać dla swojej firmy? Czy lepsze są ogłoszenia
prasowe, spoty w telewizji, czy może pójść w większy format i w
centrum miasta zainstalować wielki ?
Badania udowadniają, że największą skutecznością przekazów
reklamowych wyróżniają się właśnie telebimy. Nie przypadkowo na
ulicach Nowego Jorku i Tokio na każdym kroku można się natknąć
na duże kolorowe wyświetlacze LED, non stop emitujące barwne i
ruchome reklamy. Ty również możesz się przekonać, że telebimy
będą tym, co przyniesie ci
największe zyski.
Jednak,
aby naprawdę tak było, trzeba mądrze wybrać lokalizację, w
której telebim
zostanie umieszczony. Na nic reklama, jeśli dostęp do niej będzie
trudny, a czasami niemożliwy. Z kolei, dobre lokalizacje, blisko
ciągów komunikacyjnych z pewnością będą droższe od tych mniej
atrakcyjnych. Rozwiązaniem może być wykorzystanie własnej
nieruchomości, zlokalizowanej w atrakcyjnym miejscu. Niestety, nie
wszyscy mają takie szczęście. Jeśli należysz do osób, które
chcą zainwestować w telebimy, ale nie mają możliwość ich
montażu na ścianie lub dachu własnego obiektu, musisz pójść na
kompromis i płacić miesięczny czynsz temu, kto zdecyduje ci się
użyczyć powierzchnię.
W
jaki sposób działają nowoczesne telebimy i czy ich utrzymanie jest
kosztowne? Głównym kosztem, który będzie generował telebim
jest użycie energii elektrycznej. Prąd jest niezbędnym wymogiem do
tego, by móc wyświetlać obraz, często połączony również z
dźwiękiem. Na szczęście, współcześnie produkowane telebimy to
energooszczędne urządzenia, które do swojej pracy nie wymagają
dużej ilości energii, więc ich eksploatacja nie przysporzy
szczególnie wysokich kosztów. Wybierając telebimy dla siebie,
warto decydować się na takie, które posiadają możliwość
dostępu do internetu. Dzięki temu udogodnieniu, będziesz mógł
zapisywać do pamięci urządzenia nowe klipy, bez konieczności ich
fizycznego wgrywania. Dodatkowo, dostęp do sieci pozwala ci sterować
pracą urządzenia, nawet kiedy jesteś na drugim końcu świata.
Polecam Wesela
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz